wtorek, 24 stycznia 2012

Dziesiąty dzień wydarzeń

Ostatni dzień przygód Zwiadowców. Wyprawa do Ziemi Skutej Lodem dobiegła końca. Wszyscy zasłużyli na wyróżnienie za odwagę, waleczność i trud poniesiony podczas zmagań między-drużyowych. Docenione zostały: szlachetność, koleżeństwo, chęć podnoszenia swych umiejętności i wytrwałość w dążeniu do celu.
Każdy tak naprawdę przyczynił się do sukcesu wyprawy wnosząc swoje pomysły, entuzjazm i radość z przeżywania zwiadowczych przygód.

Tyle się wydarzyło...

































































Wypełniliśmy swoją misję najlepiej jak potrafimy. 
Doceniliśmy każdego z osobna, pokazując, że posiada cenne umiejętności i możliwości. 
Zadowolenie i uśmiech Zwiadowców to dla nas cenna nagroda i poczucie, że warto dalej tworzyć takie przygody i przeżywać je wspólnie z uczestnikami:)  

W imieniu Dziupli Tropicieli Przygód pozdrawiam serdecznie Zwiadowców i ich rodziców
Mistrz Wyprawy Izabela Graniak

1 komentarz:

  1. Wysłanie córki na obóz dało nam złudną nadzieję na 10 dni odpoczynku dla Basi oraz - co też ważne - dla nas. A gdzie tam - co noc czekałem na kolejny odcinek fotobloga, od rana wpatrywałem się w telefon (kiedy zadzwoni Basia) lub dzwoniłem z pytaniem, czy telefon działa. Córka wróciła zachwycona górami, koleżankami i kolegami, przepełniona wrażeniami i opowieściami z dość wypełnionego programu imprezy. A ja z przyzwyczajenia czekałem w nocy na bloga...

    Piotr Chmielarz, ojciec Basi

    OdpowiedzUsuń